2012. április 12., csütörtök

Ki az élő és ki a halott?

Ki az élő és ki a halott?


2.fejezet


 

,,Épp egy gyilkossági ügy képeit szedegettem le a tábláról (ami sajnos megoldatlan ügy maradt) mikor észrevettem, hogy Castle lép ki a liftből a kedvenc kávémmal a kezében. Neki velem ellentétben igenis jó hangulata volt.''


Akkor még nem értettem, hogy miért van olyan jó kedve de mikor rájöttem természetesen nagyon haragudtam rá. Oh Lenie és Alexis olyan szépek a koszorúslány ruháikban. Lanieé fehér strasszokkal kirakott pántnélküli földig érő bal lábánál felvágott, Alexisé lila pántnélküli földig érő ruha. Na de nagyon elkalandoztam most épp egy történetet mesélek. Na szóval...


 

,,Mikor oda adta a kávémat nem mondott semmit. Semmit egy ''Jó reggelt Beckett nyomozó" vagy egy "Szörnyen nézel ki ma reggelt Kate"-et (egész éjjel fent voltam ez ügy miatt, amit már említettem nem sikerült megoldani) sem mondott. Csak vidáman és elégedetten mosolygott.

- Mitől ez a jó kedv Castle?- Kezdtem a faggatózást- Várj ne is mond egy nő van a dologban. Szőke, modellalkat, színésznő és egy elképesztően vad éjszakát töltöttetek együtt.

- Tetszik a gondolat meneted. - révedt a semmibe ami azt jelentette, hogy elgondolkozik azon amit mondtam- De sajnos azt kell , hogy mondjam nem egy szőkeség miatt van ilyen jó kedvem.

- Igazán?.- kezdte nagyon is felkelteni a gondolat menete, pedig máskor nem igazán szoktam belemenni egy ilyen beszélgetésbe- És velem is megosztod a kis titkodat?

- Honnan tudtad, hogy titokról van szó?- kerekedett el a szeme a meglepetéstől. Szinte rám vetette magát az idegességtől és a kíváncsiságtól.

- Nyugalom, csak egy tipp volt.- rettentően furcsán viselkedett a megszokottnál is furcsábban - De ha már így belemerültél akár el is mondhatod.

- Most még nem majd idővel megtudod .- kortyolt bele ismét a kávéjába megont jókedvűen.

Még lett volna kedvem kicsit faggatni a dologról de Montgomery behívott minket az irodájába."


 

Istenem de izgulok most gördült be a legelső kocsi amivel a vendégek jöttek. Ez azt jelenti, hogy nemsokára jön még egy majd még egy és még egy... Egyre közelebb kerülve ahoz, hogy minden vendég megérkezzen és elkezdődjön a ceremónia. De ideges vagyok és Rick természetesen a srácokkal van valamerre, ugyanis Lenie és Alexis kitalálta, hogy Rick nem láthat menyasszonyi ruhában ugyanis az bal szerencsét hoz... vagy valami ilyesmi. Meg kell keresnem Marthat, ő talán tudja és reményeim szerint el is mondja, hogy hol van a fia. Ha jól sejtem Martha a bárpultnál lesz vagy pedig épp egy olyan férfit keres akinek nincs gyűrű az úján. Esetleg mond a kettő.


 

,, - Találtak egy holtestet Manhattan-ben.

- Szólok Ryan-nek, hogy menjenek ki Javival a tetthelyre .- kezdtem volna kiadni az utasításokat mikor a kapitány közbevágott.

- Nem szükséges .- mondta miközben kihúzott egy képet az aktából- már meg van a tettes, Parker Ackroyd.

- Nem értem uram ha már meg van a gyilkos ekkor mért hívatott be minket?- értetlenkedtem.

- Nem mondta el neki?- nézett kérdőn Montgomery a már komoly és kissé szomorú Castlere.

- Mi ez az egész? Castle mi folyik itt?

-Kate..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése